Tipy na dietní potraviny

27. června 2013 v 16:05 | Lilina |  Diet
Tipy na některé potraviny:
V dnešní době je těžké vyznat se v nepřeberném množství potravin, které se tvří jako zdravé a dietní, ale po přečtení složení končí zpět regále. Tak jsem se rozhodla napsat nějaké ověřené potraviny, které mužou pomoct při dietě;)

Mléčné výrobky:
Kupuju pravidelně nízkotučné jogurty (activia O%, Ovocný jogurt 0,1% Kaufland - ten je výborný protože má i málo sacharidů v poměru k bílkovinám, Ovocný jogurt 0,1% Lidl - ten jen vyjímečně protože má naopak hodně cukru), odtučněné tvarohy, Ovofity, cottage sýr z Lídlu (2,2%), mléko 0,5%, ze sýrů třeba tavený sýr Lipno light (má jen 26kcal ;)), Eidam 20%, když už plísňový tak Stříbrňák a samozřejmě Olomoucké tvarůžky

Maso a uzeniny:
Kuřecí a krůtí maso, vyjímečně i libové vepřové a hovězí, šunky s vysokým obsahem masa (minimálně 80%)

Pečivo a cereálie:
Pečivo vidím jako problém, když už musí být tak jedině CELOZRNNÉ!! to co v supermaretech uvádějí jako "vícezrnné nebo cereální" prostě celozrnné není. Takže pár ověřených tipů: Kornspitz (firma má na název ochrannou známku, takže Kornspitz je vždycky Kornspitz a má stejn složení => celozrnné;)), nedávno jsem objevila v Tescu takouvou mini bagetku - lady nebo activ, je v papírku, na něm energetické hodnoty a vysoký obsah vlákniny :) bomba, v Albertu mají nebalený celozrnný chléb a občas celozrnné housky (takové kosočtverce).
Pokud jde o cereálie, těm moc nevěřím. Pro dietu je vhodná BonaVita Dobrá vlákina jablko-skořice, ale já dávám přednost klasickým ovesným vločkám a ovesný otrubám. A z müsli tyčinek taky jedině BonaVita Dobrá vláknia (bohužel jablko-skořici asi stáhli a v dostání je vhodná natural), a Corny Linea (ale tu jsem ještě ani neměla, protože jsem na ní bohužel nenarazila:(...)
Přílohy skoro vůbec nejím, když už, tak celozrnné těstoviny (jen 40g v suchém stavu)

Ovoce a zelenina:
Zelenina je samozřejmě dobrá každá, nejraději mám rajčata a taky si dělám spoustu salátu (zelný s mrkví, ředkvičkový..) a ovoce je taky fajn, ale u toho hodně koukám na cukry, třeba banány nejím vůbec, jablka mají taky hodně, nejraději mám jahody a meloun.

Budu denně psát co jím a u toho počet kalorií, abych měla jistotu že nesním více jak těch 1100 kcal :)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama